تابستانه

ساخت وبلاگ

 

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا : انتخاب اول خانم هاي جذاب

 

خريد لوازم آرايشي براي بانوان يکي از خريدهاي بسيار جذاب است. اکثر خانم‌ها به دليل تمايل بيشتر به زيبايي و زيباتر ديده شدن به سمت خريد محصولات آرايشي و بهداشتي مي‌روند. در نتيجه بايد هنگام خريد، چه از لحاظ کيفيت محصول و چه تناسب آن محصول با نوع پوست خود، دقت لازم را داشته باشند.

محصول بي‌کيفيت يا نامتناسب با نوع پوست مي‌تواند آسيب جبران‌ناپذيري به پوست بدن يا صورت وارد کند و تبعات زيادي به همراه دارد. چه بسا با خريد يک محصول ارزان و بي‌کيفيت آسيبي به پوست خود بزنيم که براي جبران آن بايد چندين برابر آن محصول هزينه کنيم.

امروزه خريد اينترنتي لوازم آرايشي رايج شده است و بخش زيادي از درآمد خانوارها صرف تهيه انواع لوازم آرايشي و بهداشتي مي‌شود. روناتا يک فروشگاه اينترنتي محصولات آرايشي و بهداشتي است که با جشنواره هاي پي در پي، تخفيف هاي بسيار ويژه اي را براي مشتريانش در نظر مي کيرد. از انواع ضد آفتاب و شامپوها گرفته تا انواع رژها و کرم‌پودرها و ساير لوازم آرايشي و بهداشتي.

چرا خريد لوازم آرايشي اهميت دارد؟

همانطور که گفتيم لوازم آرايش يکي از عمده خريدهاي خانواده‌ها و به ويژه خانم‌هاي جوان است. به شکلي که افراد زيادي براي زيبايي پوست و سلامت آن هزينه‌هاي گزافي مي‌کنند. با نگاهي به آمار و ارقام خريد محصولات آرايشي و بهداشتي در ايران متوجه اهميت اين موضوع خواهيم شد.

e1_e0gj.jpg

تاثير لوازم آرايش بر زيبايي

تاثيري که لوازم آرايش بر زيبايي چهره دارد بر کسي پوشيده نيست. از زيباتر شدن چهره گرفته تا برطرف کردن عيوب و نواقص صورت و پوست با لوازم آرايش امکان‌پذير است.

داشتن موها و ناخن‌هايي زيبا، پوستي خوب و لطيف مي‌تواند به خاطر استفاده از وسايل آرايشي و بهداشتي مرغوب باشد.

بالا بردن اعتماد به نفس و ايجاد حس خوب

از لحاظ روانشناسي هر انساني و به ويژه خانم‌ها تمايل به زيبايي دارند و حس مثبت و خوبي از ديدن زيبايي مي‌گيرند.

يک پوست خوب مي‌تواند باعث شود زيباتر و جوان‌تر به نظر برسيد. تصور کنيد بتوانيد با ريمل يا مداد چشم‌هاي خود را جذاب و گيرا يا درشت‌تر کنيد، يا با رژ گونه جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسيد.

با استفاده از لوازم آرايش و زيباتر شدن کاملا حس خوبي که در اطرافيانتان ايجاد مي‌شود و انرژي‌هاي مثبتي را که به شما باز مي‌گردد، درک خواهيد کرد.

ضمنا با زيباتر شدن، اعتماد به نفس بالاتري خواهيد داشت.

لوازم آرايش با کيفيت و تاثير آن روي پوست

خريد اينترنتي لوازم آرايش با کيفيت نقش مهمي در سلامت پوست دارد و همواره توصيه ما خريد اين وسايل از جاهاي معتبر است. مواد بي کيفيت مي‌تواند صدمه زيادي به پوست بزند و مشکلات جدي براي آن به وجود آورد.

البته منظور ما از خريد لوازم با کيفيت هميشه خريد گران‌قيمت‌ترين آن‌ها نيست، بلکه يک محصول با قيمت متناسب با پوست نيز مي‌تواند کيفيت خوبي داشته باشد.

در نتيجه هميشه فريب قيمت محصول را نخوريد و ببينيد چه برندي با چه کيفيتي براي پوستتان زيبايي را به ارمغان مي‌آورد.

با توجه به آب‌ و ‌هوايي که در آن زندگي مي‌کنيد ممکن است يک محصول به پوستتان سازگار باشد و يک محصول خير. پس همه چيز را مد نظر قرار دهيد.

همچنين در لوازم آرايش انواع ويتامين‌ها به کار مي‌رود که به شادابي پوست کمک مي‌کند. امروزه در توليد لوازم آرايشي و بهداشتي انواع مواد ويتامينه و پروتئينه استفاده مي‌شود تا سلامت پوست و موهايتان را تامين کند.

خريد اينترنتي محصولات آرايشي

از آن جايي که لوازم آرايشي ارتباطي مستقيم با پوست و سلامت آن دارد، اکثر افراد در خريد آن احتياط به خرج مي‌دهند و تمايل دارند از جايي خريد کنند که آن محصول علاوه بر قيمت مناسب، کيفيت خوبي نيز داشته باشد.  خريد اينترنتي لوازم بهداشتي با کيفيت مي تواند سلامت، لطافت و زيبايي پوست شما را تضمين کند.

در حال حاضر خريدهاي اينترنتي براي وسايل و محصولات آرايشي بسيار رايج شده است. فرض کنيد براي خريد يک وسيله بايد در شلوغي شهر و ترافيک رفت‌ و ‌آمد کنيد، گرما و سرما را تحمل کنيد تا به فروشگاه مورد نظر برويد.

حالا ديگر نيازي به اين کار نيست. با يک جستجوي ساده محصول مورد نظر در گوگل، به راحتي مي‌توانيد در هر جاي شهر و کشور که هستيد با خيال راحت از روناتا خريد اينترنتي انجام دهيد و درب منزل تحويل بگيريد.

e2_0s7i.jpg

سعي کنيد هنگام خريد از معيارها و استانداردهاي انتخاب آن محصول اطلاع داشته باشيد تا جنس بي‌کيفيت و قلابي به پوستتان صدمه نزند.

اگر به شکل اينترنتي خريد مي‌کنيد حتما از معتبر بودن فروشگاه مطمئن شويد و اصالت محصول را بررسي کنيد.

همچنين در اين بازار گسترده حواستان به کلاهبردارهاي مجازي و اينترنتي باشد، اشخاصي که در ازاي گرفتن پولتان محصول با کيفيتي برايتان ارسال نمي‌کنند و جنس قلابي برايتان مي‌فرستند. پس در چنين شرايطي يک فروشگاه مجازي مطمئن باعث آرامش خيال خواهد شد.

روناتا، انتخاب اول افرادي که به زيبايي خود اهميت مي‌دهند

همانطور که گفتيم خريد لوازم و محصولات آرايشي به صورت مجازي و اينترنتي و اين که از آن محصول و فروشنده مطمئن باشيد همواره دغدغه افراد زيادي است.

نداشتن اعتماد به فروشگاه اينترنتي مورد نظر، نداشتن اطمينان از کيفيت محصولات يا ارسال نکردن آن‌ها، تقلب بودن محصولات و بسياري مشکلات ديگر ممکن است گريبان‌گير خريداران فضاي مجازي شود.

امروزه استفاده از لوازم آرايشي و مراقبتي تقلبي در مقايسه با اصل بسيار شايع است و وجود لوازم فيک گاهي آنقدر زيادتر مي‌شود که ديگر تشخيص آن از اصل بسيار دشوار خواهد بود.

خيلي از افراد تنها به اين دليل که اين مواد قيمت پايين‌تري دارند از لوازم فيک و تقلبي استفاده مي‌کنند، اما اگر کمي درباره خطراتي که متوجه آن‌ها است بدانند، هرگز مرتکب اين اشتباه نخواهند شد.

در واقع مواد آرايشي بهداشتي تقلبي موادي هستند که با نام برندهاي معتبر در بازار به فروش مي‌رسند، اما محتويات درون بسته‌هاي آن‌ها در جايي ديگر توليد مي‌شود و هيچ کنترلي روي ترکيبات استفاده شده در روند توليد وجود ندارد.

البته بعضي اوقات مردم آگاهي و اطلاعات کافي از ضررهاي اين مواد ندارند و تنها به دليل نام يک برند براي خريد اقدام مي‌کنند. به همين دليل در ادامه قصد داريم بيان کنيم که چرا نبايد از لوازم فيک به جاي اصل استفاده کرد.

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا، بستري امن و مطمئن براي خريد محصولات با کيفيت به وجود آورده است. روناتا با داشتن انواع محصولات بهداشتي و آرايشي خريدي آسان براي مشتري‌ها به وجود مي‌آورد.

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي روناتا علاوه بر عرضه محصولات با کيفيت، محصولاتي با قيمت ارزان و مناسب نيز براي خريداران فراهم آورده است. روناتا با داشتن درگاه پرداخت بانکي امن، تضمين اصالت کالاها و تيم پشتيباني خوب، گامي در راستاي رفاه خريداران لوازم آرايش به شکل اينترنتي برداشته است.

با اطمينان خاطر از فروشگاه اينترنتي محصولات آرايشي و بهداشتي روناتا خريد کنيد و کالاي خود را درب منزل تحويل بگيريد. روناتا شرايطي را نيز فراهم کرده است که بتوانيد هزينه کالا را پس از دريافت آن در محل پرداخت کنيد.
اين فروشگاه معتبر انتخاب اول افرادي است که به زيبايي خود اهميت مي‌دهند و دوست ندارند اسير هزينه‌هاي اضافي ناشي از استفاده از محصولات قلابي و بي‌کيفيت شوند.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 10:32

اضطراب اجتماعي و تاثيير آن بر زندگي افراد

ترس از ديده شدن يا ارزيابي منفي به طرق مختلف ظاهر مي شود. بسياري از بازماندگان تروماي دوران کودکي مي ترسند در موقعيتي قرار گيرند که نتوانند از آن فرار کنند، مانند حضور افراد ديگر در خانه يا مکان هاي امن. که اين خود مي تواند منجر به رفتارهاي اجتنابي زيادي شود. مغز ما تمايل دارد تا از به ياد آوردن زماني که تجربه اي ناراحت کننده داشتيم و قادر به رهايي از آن نبوده ايم اجتناب کند.

 

اين پاسخ ها در بسياري از زمينه هاي مختلف زندگي يک فرد ظاهر مي شود. اين 10 مورد از رايج ترين مواردي است که من در زندگي شخصي و در عملکرد خود مي بينم:

 

اضطراب اجتماعي در کودکان

استرس اجتماعي کودکان نوعي بيماري روحي و رواني است که در آن کودک از زمان ورود به اجتماع هراس و نگراني اش شروع مي شود و مدام ازينکه توسط ديگران تحقير يا سرزنش مي شود مضطرب و پريشان است. در برخي کودکان اين نوع استرس شدت بيشتري دارد و شايد بعد از مدتي حضور در مراکز اجتماعي، اين معضل حل مي شود. اما در کودکان آسيب پذير ديگر استرس اجتماعي انقدر شديد است که زندگي کودک را مختل مي کند.  اين استرس معمولا از  دوران کودکي و نوجواني شروع مي شود. در اين موارد نياز به درمان استرس و اضطراب کاملا حس مي شود.

 

مشاوره روانشناس تا حد زيادي ميتواند اين اختلال را درمان کند. اما اگر اين هراس در کودک شما بماند قطعا درمان آن سخت تر خواهد شد و در برخي موارد ممکن است آن کودک بزرگ شود و تا آخر عمر مجبور به خانه نشيني شود و در يک کلام زندگي اش از هم بپاشد. چند سال ديگر  اعتماد به نفس اين کودک کاملا از بين مي رود. اين کودک در دوران نوجواني و جواني نمي تواند زندگي اش را به راحتي اداره کند و نمي تواند تشکيل خانواده بدهد. در صورت ازدواج بايد يک پاي او در دفتر مشاوره خانواده باشد. شايد بتوان مشکلات جسمي را درمان کرد اما حل کردن مشکلات رواني کار سختي است. مخصوصا معقوله استرس که بايد به صورت ريشه اي درمان شود.

 

اختلال استرس اجتماعي کودکان

اختلال استرس اجتماعي کودکان عموما در دوران کودکي و نوجواني شروع مي شود. معمولا در آن مقطع فرد در حال شناخت خود است. برخي افراد به صورت فطري به شدت اجتماعي هستند و عزت نفس بالايي در اجتماع ندارند. برعکس عده اي به شدت درون ريز هستند  و تنهايي را به در جمع بودن ترجيح مي دهند. در اينجاست که جرقه اين استرس روشن مي شود. علت اختلال استرس اجتماعي کودکان معمولا به شرايط خانوادگي يا عوامل ژنتيکي آن بستگي دارد. حتي در بعضي موارد کودک دچار اختلالات شيميايي مي شود. سروتين ماده اي شيميايي است که در مغز وجود دارد و باعث آرامش و تنظيم اعصاب مي شود. اين ماده شيميايي اگر در بدنش کم باشد اين هراس در او بيشتر مشهود است. اختلال استرس اجتماعي کودک به اينجا ختم نمي شود. عوامل ديگر ايجاد اختلال استرس اجتماعي در کودک عبارت است از :

 

  1. سابقه خانوادگي
  2. داشتن پدر و مادر بيش از حد وسواس و مضطرب
  3. سابقه اختلال رواني والدين
  4. محيط آشفته و متشنج
  5. سابقه آزار و اذيت شدن در مدرسه
  6. درگيري ها و اختلافات خانوادگي
  7. سوء استفاده ههاي جنسي در اجتماع

 

اضطراب اجتماعي در بزرگسالان

 

افراط  در غذا خوردن يا اجتناب از آن

بازماندگان تروما راه‌هايي براي تسکين خود ايجاد مي‌کنند، که اغلب به صورت افراط کردن يا اجتناب از غذا خوردن است. در دهه‌هاي اخير، صنعت سلامت درک بيشتري از ارتباط بين تروما و اضطراب در مورد غذا يا نوشيدني پيدا کرده است. “افرادي که اغلب دچار اختلالات خوردن هستند، سابقه تجربيات نامطلوب دوران کودکي و تروما دارند” (جونز، 2021). در حالي که همه الگوهاي ناسالم غذا خوردن يا مصرف مواد معيارهاي يک اختلال را برآورده نمي کنند، اما هنوز هم اغلب ارتباطي بين رابطه فرد با غذا و تجربيات نامطلوب يا نيازهاي برآورده نشده آنها در دوران کودکي وجود دارد.

 

احساس نا خوشايند از شنيدن صداي زنگ خانه

يک بار به شوخي گفتم که مردم دو دسته هستند: دسته اول کساني هستند که در حين شنيدن صداي درب خانه به آن پاسخ مي‌دهند و دسته دوم آن‌هايي هستند که پنهان مي‌شوند و منتظر مي‌مانند تا فرد آنجا را ترک کند. جدا از شوخي، من در 30 سالگي متوجه شدم که واکنش من به شنيدن صداي زنگ غيرمنتظره درب ورودي خانه ام چيزي نيست که همه داشته باشند. اغلب اين احساس قوي از پارانويا (سوظن) و اضطراب به تجربيات کودکي مربوط مي شود که قادر به فرار نيست.

 

داشتن عکس‌العمل ترس و وحشت

هنگامي که عملکرد سيستم عصبي دائماً بي‌نظم است، واکنش شديد به صداها يا محرک‌هايي که ديگران ممکن است متوجه آن‌ها نشوند يا اذيت نشوند، معمول است. داشتن واکنش ناگهاني يا بي قراري، با آسيب و سوء استفاده دوران کودکي مرتبط است.

 

تمايلي نداريد ديگران را به خانه خود دعوت

اين اغلب به اين دليل است که نمي توانيد فضاي امن خود را کنترل کنيد، مانند بزرگ شدن در خانه اي که در آن مرزها محو شده و حريم خصوصي نقض شده است.

قدم هاي مشاوره تلفني استرس و اضطراب

اولين قدم در مورد مقابله با استرس و اضطراب، شناخت درست هيجان و فشارهاي رواني است که شما تحمل مي‌کنيد، اين فشارها بايد تاثير قابل ملاحظه‌اي بر عملکرد شما داشته باشند تا يک اختلال محسوب شوند. فشارهاي ناشي از استرس بسياري از کارکردهاي شغلي، اجتماعي، رواني و تحصيلي شما را تحت تاثير قرار خواهند داد.

دومين قدم در مورد مقابله با استرس و اضطراب تشخيص منابع و سرچشمه هاي استرس است. اين راهبرد شما را قادر خواهد ساخت با موضع‌گيري‌هاي به موقع خود را از فشارهاي رواني خارج سازيد.

شما مي بايست راههاي شناخت و تشخيص احساسات هيجانات خود را ياد بگيريد و از همه مهمتر چگونگي مقابله با استرس و اضطراب و همچنين کنترل آنها را تمرين و تکرار کنيد اگر هيجانات شما شامل خشم و اندوه نفرت و پرخاشگري و غيره به صورت کنترل نشده باشند. اين فشارها رفتارهاي شما را در دست مي گيرند و قطعاً براي بهداشت رواني شما تهديد بسيار بزرگي محسوب خواهند شد.

 

حتماً مي‌دانيد که مقابله با استرس و اضطراب يکي از مهارت هاي زندگي است که افراد حتماً مي‌بايست از آن اطلاع داشته باشند. غيرقابل کتمان است که در زندگي امروزي، شما استرس و اضطراب زيادي را متحمل ميشويد. از جمله، هنگام تصميم گيري مهم مانند ازدواج، انتخاب شغل، تحصيل و غيره شما در معرض فشارهاي رواني متعددي قرار خواهيد گرفت. در نتيجه شما ناگزير هستيد که مهارتهاي مقابله با استرس و اضطراب را فرا بگيريد.البته نياز است در مورد برخي مشاوره نيز بگيريد مانند مشاوره قبل از ازدواجقبل از مشاوره ازدواج اين نکات را بايد حتما بدانيد!

مشاوره قبل از ازدواج جلسه دادگاه نيست که حکم به جدايي شما بدهد، مشاوره ازدواج به شما کمک مي کند بتوانيد با يکديگر سازگار شويد و زندگي خوبي را شروع کنيد. مرکز مشاوره ازدواج آويژه مشاوره پيش از ازدواج را ضروري مي داند. تصميم گيري چه براي دختر چه پسر حتما به يک مشاور خوب ازدواج مراجعه کنيد.

مشاوره تلفني استرس و اضطراب

اولين قدم در مورد مقابله با استرس و اضطراب، شناخت درست هيجان و فشارهاي رواني است که شما تحمل مي‌کنيد، اين فشارها بايد تاثير قابل ملاحظه‌اي بر عملکرد شما داشته باشند تا يک اختلال محسوب شوند. فشارهاي ناشي از استرس بسياري از کارکردهاي شغلي، اجتماعي، رواني و تحصيلي شما را تحت تاثير قرار خواهند داد.

دومين قدم در مورد مقابله با استرس و اضطراب تشخيص منابع و سرچشمه هاي استرس است. اين راهبرد شما را قادر خواهد ساخت با موضع‌گيري‌هاي به موقع خود را از فشارهاي رواني خارج سازيد.

شما مي بايست راههاي شناخت و تشخيص احساسات هيجانات خود را ياد بگيريد و از همه مهمتر چگونگي مقابله با استرس و اضطراب و همچنين کنترل آنها را تمرين و تکرار کنيد اگر هيجانات شما شامل خشم و اندوه نفرت و پرخاشگري و غيره به صورت کنترل نشده باشند. اين فشارها رفتارهاي شما را در دست مي گيرند و قطعاً براي بهداشت رواني شما تهديد بسيار بزرگي محسوب خواهند شد.

 

حتماً مي‌دانيد که مقابله با استرس و اضطراب يکي از مهارت هاي زندگي است که افراد حتماً مي‌بايست از آن اطلاع داشته باشند. غيرقابل کتمان است که در زندگي امروزي، شما استرس و اضطراب زيادي را متحمل ميشويد. از جمله، هنگام تصميم گيري مهم مانند ازدواج، انتخاب شغل، تحصيل و غيره شما در معرض فشارهاي رواني متعددي قرار خواهيد گرفت. در نتيجه شما ناگزير هستيد که مهارتهاي مقابله با استرس و اضطراب را فرا بگيريد.البته نياز است در مورد برخي مشاوره نيز بگيريد مانند مشاوره قبل از ازدواجقبل از مشاوره ازدواج اين نکات را بايد حتما بدانيد!

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11180617

https://independent.academia.edu/MelbaLuna305

http://edu.fudanedu.uk/user/tahirwilder1/

http://fudanedu.uk/user/tahirwilder1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/tahirwilder1/

http://ict-edu.uk/user/tahirwilder1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=32bc58fd-a957-46cc-bcd2-8e3b90da6701

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://avanclinic.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/tahirwilder1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:TahirWilder1

https://www.pubpub.org/user/tahir-wilder

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:TahirWilder1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://avanclinic.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://avanclinic.ir/

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/melba_luna206

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://avanclinic.ir/

https://gitlab.bsc.es/TahirWilder1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/TahirWilder1

https://tcgschool.edu.in/members/tahirwilder1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/TahirWilder1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2809965-melba-luna

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 160 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 19:21

 

منابع خوب براي زيست

 

 

در اين مقاله قصد داريم در اين شرايط کرونا علاوه بر معرفي  حرف آخر براي مطالعه در منزل که به آموزش جضوري دسترسي نداريد و بيشتر آموزش ها مجازي هستند؛ شما را با فاکتورهاي منابع خوب براي زيست کنکور آشنا کنيم. منابع خوب در کنار تلاش و اراده داوطلب و همچنين يک برنامه ريزي دقيق و موثر، مجموعه عواملي هستند که براي در قبولي کنکور بسيار مهم و تاثيرگذار مي باشند. همانطور که مستحضر هستيد، درس زيست، يکي از دروس با اهميت رشته علوم تجربي مي باشد که در ميان دروس اختصاصي اين رشته، داراي ضريب بالايي نيز هست. معمولا از اين درس 50 سوال در کنکور مطرح مي شود که اغلب به صورت مفهومي و در مواردي نيز به شکل تست هاي ترکيبي، طرح مي گردند. از همين رو، بسيار مهم است که دانش آموزان و داوطلبان آزمون سراسري در گروه علوم تجربي، اين درس را به شکلي کامل و دقيق فراگرفته و مفاهيم آن را درک نمايند. لذا همزمان با مطالعه کتاب زيست، بهره گيري از منابع کمک درسي جامع و کامل به همراه کتاب هاي تست که سوالات آن مطابق با کنکور باشد، الزامي خواهد بود.

اميدواريم با اين توضيح مختصر به خوبي دريافته باشيد که اهميت تهيه منابع و درسنامه هايي که دربردارنده مفاهيم مهم کتاب زيست باشند، تا چه اندازه است. ما نيز با توجه به ضرورت اطلاع رساني به داوطلبان عزيز، اين مقاله را به بررسي اهميت منابع خوب براي زيست کنکور اختصاص خواهيم داد.

نکته مهمي که بايد خاطرنشان شويم، لزوم مطالعه و دقت در محتواي کتاب درسي زيست است که به طور حتم اولين و مهمترين منبع براي پاسخ گويي به تست هاي زيست بوده و بايستي مورد توجه قرار بگيرد.

 

 

لزوم تهيه بهترين منابع براي زيست

درصد زيادي از داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي با آرزوي قبولي در يکي از رشته هاي پزشکي، در کنکور شرکت مي کنند. درواقع اين گروه از دانش آموزان از همان پايه نهم و در زمان انتخاب رشته، تصميم خود را براي ادامه تحصيل در اين رشته مي گيرند. لذا از همان ابتدا خود را براي مواجهه با يکي از دروس بسيار سخت و البته رتبه آور اين رشته، آماده مي کنند. درس زيست شناسي به عنوان غول سرسخت رشته تجربي با ضريب 12 در کنکور، داراي بيشترين تاثير در ميان دروس اختصاصي بوده و از همين رو نيازمند صرف توجه ويژه براي مطالعه و يادگيري خواهد بود. به همين دليل علاوه بر آنکه ضروري است کتاب زيست شناسي هر سه مقطع به طور کامل، چندين بار مطالعه و دوره شود، شناخت و تهيه منابع خوب براي زيست را نيز طلب مي کند. شما نيز بايستي براي پاسخگويي صد درصد به تست هاي اين درس، حساسيت ويژه اي را به خرج داده و ضمن اصلاح شيوه مطالعه خود، از منابع مناسب کمک بگيريد.

 

منابع مورد استفاده رتبه هاي برتر کنکور

شايد بارها از زبان برخي داوطلبان و پذيرفته شدگان کنکور سال هاي قبل شنيده باشيد که مي گويند، بهترين منبع براي مطالعه و يادگيري مفاهيم درس زيست، همان کتاب درسي است. اين موضوع را مي توان هم تائيد و هم تکذيب کرد. چراکه به طور قطع، شرايط و وضعيت درسي همه افراد و داوطلبان کنکور با يکديگر برابر و يکسان نمي باشد. مثلا درصورتي که اين حرف از زبان يک رتبه برتري در اوايل دهه نود شنيده شود، نمي تواند مبناي درستي براي تصميم گيري باشد. زيرا وضعيت کنکور در سالهاي اخير با شرايط داوطلبان سالهاي قبل، تغيير زيادي داشته و کاملا متفاوت است. درواقع بسياري از رتبه برترهاي کنکور در سالهاي منتهي به سال 1400 به واسطه استفاده از همين منابع کمک درسي موفق بوده اند. به همين دليل بهتر است بدون توجه به مشاوره افراد نا آگاه و تنها با کمک مشاورين تحصيلي، منابع خوب براي زيست را شناسايي کرده و متناسب با نياز خود بهترين تصميم را بگيريد. ايراد بزرگي که به نظام آموزشي ايران وارد است، حفظ روش هاي سنتي تدريس ميباشد. هنوز در همه مدارس ايران اين سبک وجود دارد.اما در سالهاي اخير با توسعه فناوري ديجيتال و تاکيد سازمان ملل بر عدالت آموزشي، موسسه آموزشي و کنکوري حرف آخر توانست قدم هاي بزرگي براي آموزش و تدريس دانش آموزان در ايران با روش هاي جديد بردارد.

 

ويژگي هاي بهترين منبع براي زيست کنکور

همانطور که پيش تر نيز اشاره کرديم، با توجه به اهميت درس زيست در کنکور که بارها به آن اشاره شده و شما نيز کاملا به آن واقف هستيد، لزوم تهيه منابع کارآمد و مفيد براي آموزش دروس و يادگيري آنها بسيار مهم مي باشد. اين منابع امروزه در شکل هاي مختلف مانند کتاب يا دي وي دي و به صورت پکيج، آماده استفاده داوطلبان و دانش آموزان مي باشد. دقت داشته باشيد که منابع خوب براي زيست کنکور، مملو از ويژگي هاي عالي و روش هاي جديد و منحصر به فرد آموزشي هستند که با کمک آنها، فرصتي براي ارتقاء سطح يادگيري و کسب نتايج چشمگير و دلخواه، ايجاد مي شود. بنابراين در صورتي که هدف شما از شرکت در آزمون سرتاسري، پذيرش در رشته هاي تاپ دانشگاهي مانند پزشکي، دندانپزشکي، داروسازي، فيزيوتراپي و... است، مي بايست روي اين درس و يادگيري آن تمرکز ويژه اي داشته باشيد.

برخي از مهم ترين ويژگي هاي اين منابع استاندارد و موثر از قرار زير است:

 

آموزش صفر تا صد مطالب با شيوه هاي جديد

به طور کلي منابع خوب براي زيست کنکور، شامل آموزش صفر تا صد کليه مطالب براي تمام دانش آموزان در هر سطحي مي باشند. به طوري که توسط اين منابع که در قالب چندين کتاب و يا ديگر پلتفرم هاي آموزشي ارائه مي گردند، به صورت مرحله به مرحله براي نهادينه شدن مباحث در ذهن داوطلب تلاش مي شود. از طرفي با توجه به پيشرفت تکنولوژي و گسترش تکنيک هاي نوين آموزشي از پاورپوينت، انيميشن و تصويرسازي به عنوان ابزارهاي آموزشي نيز در اين راستا بهره برده مي شود. به اين ترتيب، بخش هايي از کتاب درسي که اکثر دانش آموزان همواره با آن دچار مشکل هستند، به شکلي جديد و جذاب، مورد اشاره قرار گرفته و برطرف مي گردند.

 

آموزش مباحث با طرح سوالات ترکيبي

اما ويژگي بعدي منابع خوب براي زيست کنکور، آموزش مباحث ترکيبي و دشوار است به طوري که داوطلب به محض برخورد با سئوالات اين چنيني، به راحتي بتواند آنها را پاسخ دهد. شيوه آموزش اين مباحث از طريق طرح سوالات ترکيبي و پاسخ به آنها مي باشد که اين مشخصه معمولا در منابع ارزشمند به چشم مي خورد. در اين روش، پس از آشنايي با انواع مباحث ترکيبي و سوالات مربوط به آنها در ادامه، پاسخ تشريحي و کاملي نيز ارائه خواهد شد.

 

ارائه راهکارهايي براي تست زني

تمامي دانش آموزان و داوطلبان کنکور به خوبي مي دانند که از جمله عوامل مهمي که در قبولي داوطلب و کسب درصد لازم براي رتبه برتري شدن او نقش دارد، يادگيري روش تست زني است. اين آيتم خود شامل درست زدن تست و انتخاب آن در کمترين زمان ممکن مي باشد. درواقع چنانچه شما پاسخ صحيح سوالات را بدانيد اما مدت زماني که صرف زدن آنها مي کنيد بيشتر از حد معمول باشد، نتايج مطلوبي کسب نخواهيد کرد. اين مسئله به ويژه براي زدن تست هاي زيست شناسي از اهميت بيشتري برخوردار است. چراکه اين تست ها غالبأ مفهومي و يا ترکيبي هستند و نيازمند دقت و سرعت عمل بيشتري مي باشند. از همين رو در منابع خوب براي زيست کنکور به اين موضوع نيز توجه شده و راهکارهاي مناسب و جالبي براي افزايش سرعت زدن تست هاي زيست در نظر گرفته مي شود. مثلا در برخي از اين منابع با ارائه الگوهاي خاص، داوطلب موفق به حل تست هاي آزمون ظرف ?? ثانيه خواهد شد.

 

ارائه جمع بندي و خلاصه نويسي هر دروس

در باب اهميت درس زيست شناسي بسيار صحبت شد اما در اين بخش تاکيد ما بر لزوم خلاصه نويسي و نکته برداري به واسطه تاثير و درجه بالاي حساسيت اين درس در کنکور مي باشد. به بيان بهتر، زماني تلاش هاي شما در جهت مطالعه و تسلط بر اين درس نتيجه خواهد داد که بتوانيد خلاصه اي از مباحث مهم اين درس را نکته برداري و يادداشت کنيد. اما يکي از مشکلاتي که اغلب دانش آموزان با آن دست به گريبان مي باشند، صرف زمان زياد براي انجام اين کار و کمبود وقت است. از همين رو در بهترين منابع و درسنامه هاي زيست کنکور به اين مسئله نيز دقت شده و براي صرفه جويي در زمان و کمک به دانش آموز در پايان هر درس، نکات مهم و خلاصه بخش هاي آن، ارائه گرديده است.

 

بهره گيري از تجربيات اساتيد برجسته

اما فاکتورهايي که برشمرديم تنها در صورتي موثر و نتيجه بخش خواهند بود که تحت نظارت اساتيد برجسته زيست کشور، طرح ريزي و تدوين شده باشند. درواقع منابع خوب براي زيست کنکور، مجموعه هاي علمي و آموزشي هستند که توسط جمعي از اساتيد شناخته شده و داراي رزومه قوي تدريس گردند. ضمن اينکه ارائه روش هاي نوين آموزشي که پيش تر به آن نيز اشاره کرديم تنها در اين صورت محقق خواهد شد.

 

عدم نياز به سطح بندي براي انتخاب منبع زيست

سطح بندي اولين و مهم ترين اقدام دانش آموز پيش از تصميم براي تهيه و استفاده از منابع مطالعاتي و کمک درسي مي باشد. درواقع شما بايستي ابتدا وضعيت درسي و سطح خود را تعيين کرده و سپس با اطلاع دقيق از آن، نسبت به فراهم نمودن بهترين منابع مطالعاتي درس زيست براي آمادگي هرچه بيشتر در کنکور اقدام نمائيد. اين سطح بندي بايد به طور واقع بينانه و مطابق با وضعيت و سطح درسي دانش آموز تعيين گردد، در غير اين صورت حتي با تهيه منابع متعدد نيز کسب موفقيت در کنکور تضمين نخواهد شد. اما برخي از منابع و کتاب ها نيز هستند که بدون نياز به سطح بندي و براي کمک به تمام دانش آموزان در هر سطحي، ارائه شده اند. به طوري که حتي دانش آموزاني که با اين درس آشنايي ندارند  نيز مي توانند با کمک منابع خوب براي زيست کنکور، خود را مهياي شرکت در آزمون سراسري کنند.

 

مزاياي استفاده از بهترين منابع زيست کنکور

1- در بهترين منابع کمک درسي زيست، به جاي شيوه هاي سنتي و ناکارآمد آموزشي از روش هاي جديد بهره برده مي شود.

 

2- ماندگاري و جذابيت مطالب با استفاده از روش هاي مبتني بر تصويرسازي و انيميشن، بيشتر از شيوه هاي قديمي آموزش است.

 

3- استفاده از متدهاي روز در منابع خوب براي زيست با هدف آموزش مباحث درسي به شکلي نوين و جذاب، موجب گرديده که دانش آموز بتواند مطالب را بدون نياز به حفظ کردن، فرا بگيرد. اين شيوه ها همچنين سرعت و عمق يادگيري را افزايش مي دهند.

 

4- استفاده از بهترين منابع زيست به طرز چشمگيري منجر به کاهش هزينه هاي کنکور مي شود. به طوري که در مقايسه با کلاس هاي حضوري و خصوصي کنکور و يا خريداري برخي از کتب و درسنامه هاي زيست شناسي به صرفه تر مي باشد. ضمن اينکه مانع از بروز خستگي و کسالت ناشي از حضور در کلاس و يا حفظ کردن محتواي سخت برخي کتاب ها نيز مي گردند.

 

5- ارائه يک نقشه راه يا الگوي مطالعاتي استاندارد و دقيق به انضمام ارائه کليه راهکارها و نکات مهم از ديگر مزاياي استفاده از بهترين منابع زيست کنکور مي باشد.

 

6- عدم نياز به خلاصه نويسي و نکته برداري از مطالب مهم زيست، از جمله شاخص ترين ويژگي هاي منابع خوب براي زيست کنکور است که علاوه بر جلوگيري از اتلاف زمان، موجب درک مفهومي محتواي درسي نيز خواهد شد.

 

7- مبناي تدريس و آموزش مباحث زيست در منابع کمک درسي ايده آل، بر پاسخگويي به سوالات و تست هاس ترکيبي و دشوار مي باشد. از همين رو کليه مباحث به شکلي ترکيبي و با رعايت کليه اصول و استانداردها، تدريس و ارائه مي گردند.

 

8- در نهايت، مزيت ديگر استفاده از منابع خوب براي زيست کنکور، تمرين تست زني و فرصتي براي مرور چندين باره مطالب به اين طريق است. به طوري که با طرح سوالات و تست هاي کنکور سال هاي قبل، دوره دروس امکانپذير مي شود.

 

سخن پاياني

از آنجايي که تعداد تست هاي درس زيست شناسي در کنکور بالا و ضريب آن در نتايج نهايي بسيار تاثيرگذار است، اين درس به عنوان يکي از دروس سرنوشت ساز براي داوطلبان گروه آزمايشي علوم تجربي به حساب مي آيد. چراکه به راحتي مي تواند مسير داوطلب را به سمت موفقيت و آينده اي درخشان تغيير دهد. به همين دليل همواره رقابت در اين رشته براي کسب درصد و تراز لازم بسيار زياد بوده و عده زيادي براي قبولي در رشته هاي تاپ تلاش مي کنند. لذا به دانش آموزان توصيه مي کنيم که فرصت را از دست نداده و روزانه حداقل 3 ساعت از برنامه درسي خود را به مطالعه اين درس، اختصاص دهند. با اين وجود باز هم به دليل جزئيات فراوان اين درس و محتواي پيچيده، فرار و نزديک به هم آن، بهتر است در کنار صرف زمان و طرح ريزي يک برنامه درسي جامع از منابع خوب براي زيست کنکور نيز استفاده کنند. چراکه اکثر تست هاي زيست به صورت ترکيبي و مفهومي طرح مي گردند که همين مسئله عامل عدم موفقيت بسياري از داوطلبان در کسب درصد لازم مي باشد. لازم به ذکر است که تلاش موسسه حرف آخر فقط منوط به رشته هاي تجربي و درس زيست شناسي نبوده است. براي دانش آموزان گروه انساني نيز اقدام به تدريس دروس کرده است که از جمله ميتوان به پکيج اقتصاد حرف آخر، جامعه شناسي، عربي انساني حرف آخر و ساير دروس اشاره کرد.

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/ZainDale1

https://tcgschool.edu.in/members/zaindale1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/ZainDale1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2799470-melba-luna

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 149 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 23:12

به طور کلي تيرآهن يکي از مهم ترين مقاطع فولادي در صنعت ساختمان سازي و غيره مي باشد که عوامل گوناگوني بر روي قيمت اين مقطع فولادي تاثيرگذار است و در اين مقاله قصد داريم به توضيح اينکه آيا نوسانات ارز تاثيري روي نرخ آن دارد بپردازيم.

تاثير نوسانات ارز بر روي تيرآهن

در ابتدا توجه داشته باشيد که در دو سال گذشته در بازار آهن نوسانات ارزي به قدري زياد بوده است که عواملي مانند تغيير تقاضا يا تغيير قيمت ‌هاي جهاني اثر کمتري نسبت نوسانات ارز بر روي قيمت مقاطع فولادي داشته است . به دليل استفاده از تير در صنايع مختلف مي توان گفت قيمت روز اين مقطع فولادي براي افراد بسياري قابل اهميت مي باشد و کارخانه هاي متعددي از جمله ذوب آهن اصفهان، فولاد البرز ايرانيان، شاهين بناب، جهان فولاد غرب، فولاد اهواز و.... به توليد انواع تيرآهن‌ ميپردازند.

نرخ تيرآهن چگونه محاسبه مي شود

همانطور که گفته شد تيرآهن يکي از مهم ترين مقاطع فولادي در ساختمان سازي مي باشد که داراي انواع مختلفي از جمله IPB، IPN،IPE و لانه زنبوري است. در زمان خريد تير براي خريداران اين محصول سوال پيش مي آيد که نرخ آن چگونه محاسبه مي شود. در ادامه اين بخش با ما همراه باشيد تا اطلاعات بيشتري در مورد روش محاسبه قيمت تيرآهن بدست آوريد.

به طور کلي مي توان گفت نرخ تيرآهن به صورت کيلويي محاسبه مي شود. در زمان محاسبه قيمت اين محصول عواملي همچون وزن و سايز تير، سبک و سنگين بودن و نوع تير تاثير گذار است. براي محاسبه وزن انواع تيرآهن مي توان از فرمول هاي زير استفاده نمود.

• فرمول محاسبه وزن تير : طول تير IPE به متر × وزن يک متر (جدول اشتال) = وزن تير IPE

• فرمول محاسبه تير لانه زنبوري: طول تير لانه زنبوري(CPE) به متر× وزن يک متر (از جدول اشتال) = وزن نهايي تير لانه زنبوري

• فرمول محاسبه تير IPB : طول تير IPB × وزن يک متر( از جدول اشتال) = وزن نهايي تير IPB

تيرآهن ذوب آهن اصفهان از کجا بخريم

ذوب آهن اصفهان يکي از بزرگترين توليدکنندگان مقاطع فولادي در ايران مي باشد که محصولات فولادي متنوعي از جمله انواع تيرآهن، ميلگرد و ... توليد مي کنند. کارخانه ذوب آهن اصفهان توليد کننده انواع تير (IPE)، تير (IPB)، تير (IPN) بر طبق استاندارد اروپا است.

وزن تيرآهن توليد شده در اين کارخانه مطابق با جدول اشتال مي باشد و در سايز هاي 14 الي 30 ميلي متر توليد مي گردد .البته توجه داشته باشيد که قيمت تيرآهن اصفهان به علت کيفيت بالا نسبت به ساير ها توليد کننده ها بيشتر مي باشد. بازرگاني آراد آهن مرکز فروش انواع محصولات فولادي از جمله تيرآهن ذوب آهن اصفهان با مناسب ترين قيمت بازاراست.

از کجا تيرآهن با نرخ مناسب بخريم

تيرآهن يکي از مهم ترين پروفيل ها در صنعت ساختمان سازي مي باشد و همانطور که گفته شد در کشورمان کارخانجات متعددي انواع تير را توليد مي کنند. در زمان خريد انواع تيرآهن براي خريداران سوال پيش مي آيد که از کجا اين مقطع فولادي با نرخ مناسب بخريم؟

اين بازرگاني قيمت روز تير و مقاطع فولادي ديگر را در سايت و کانال تلگرام خود روزانه به روزرساني مي کنند. همچنين آراد آهن براي سهولت مشتريان خود فروش آنلاين را فراهم نموده است.براي خريد تيرآهن اصفهان و مقاطع فولادي ديگر در هر ابعاد و نوعي به صورت آنلاين، مي توانيد به سايت آراد آهن مراجعه نماييد و سفارش خود را ثبت کنيد.

آراد آهن مرکز فروش آهن آلات در کشور

تيرآهن داراي نوع هاي مختلفي مي باشد که براي تهيه ي انواع آن بايد به سراغ کارخانه هاي توليد کننده و يا شرکت هاي تامين کننده انواع آهن آلات صنعتي و ساختماني برويد. اين مقطع فولادي در صنعت ساختمان سازي کاربرد هاي متنوعي دارند به همين دليل کارخانه هاي زيادي به توليد انواع تير مي پردازند . همانطور که گفته شد بازرگاني آراد آهن مرکز فروش انواع تيرآهن و ديگر مقاطع فولادي در اصفهان و سراسر کشور مي باشد. بازرگاني آراد آهن انواع تيرآهن را در سايز هاي گوناگون با نرخ مناسب به مشتريان عزيز ارائه مي کند.

منبع : ساعت24

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 324 تاريخ : پنجشنبه 19 خرداد 1401 ساعت: 20:48

چگونه از نگهداري ايمن گوشت اطمينان حاصل کنيم؟

 

هر عنصر ذخيره‌سازي گوشت به اندازه مورد بعدي مهم است و دانستن بهترين روش‌ها براي نگهداري محصولاتتان، چه تازه و چه منجمد، براي کسب‌وکار شما ضروري است.

 

اين راهنما به روش‌هاي مختلفي مي‌پردازد که مي‌توانيد اطمينان حاصل کنيد که گوشت شما براي محصولات با کيفيت بالاتر ذخيره مي‌شود، مهم نيست که غذاخوري، صاحب رستوران، سوپرمارکت يا توزيع‌کننده باشيد.

 

 

 

دما مورد نياز براي انجماد سريع محصولات

بسته به اينکه آيا قصد داريد گوشت خود را سرد يا منجمد نگه داريد، به دماي مورد نياز محصول شما بستگي دارد. از نظر قانوني، دماي -18 درجه سانتيگراد براي همه محصولات منجمد مورد نياز است، اما اين حداکثر مطلق است، به اين معني که دماهاي پايين تر از اين امن ترين گزينه هستند.

 

براي کالاهاي سرد، دماي 4 درجه سانتيگراد و کمتر به عنوان "منطقه امن" براي نگهداري گوشت سرد در نظر گرفته مي شود، اما مانند انجماد، دماي سردتر ممکن است آرامش بيشتري را به همراه داشته باشد. علاوه بر تنظيم، دماهاي پايين تر مزاياي ديگري مانند زمان نگهداري طولاني را نيز ارائه مي دهد.

 

زمان نگهداري ايمن براي گوشت در سردخانه

اگر از انبار سرد براي انجماد استفاده کنيد، مي توانيد عمر گوشت تازه خود را به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد. اين باعث ايجاد تعدادي مزيت مانند توانايي افزايش سهام و دامنه محصولاتي که مي فروشيد و همچنين افزايش سودآوري از طريق کاهش ضايعات مي شود.

 

زمان‌هاي ذخيره‌سازي زير يک دستورالعمل تقريبي براي انواع گوشت‌هاي معمولي ارائه مي‌دهد، اما زمان ماندگاري گاهي اوقات مي‌تواند متفاوت باشد. شرايط نگهداري نامناسب و نوسانات دما مي تواند ماندگاري گوشت خام را کاهش دهد، بنابراين هميشه موجودي خود را به طور منظم بررسي کنيد و اگر چيزي درست به نظر نمي رسد به حواس خود اعتماد کنيد.

http://gg.gg/118h0g

https://v.gd/KjvBWg

ميزان ماندگاري گوشت در دماي زير 18- درجه سانتي گراد

گوشت گاو - 12 ماه

گوشت چرخ کرده گاو - 6 ماه

بره - 12 ماه

گوشت خوک - 8 ماه

گوشت گوساله - 10 ماه

سوسيس - 6 ماه

هنگام نگهداري گوشت در دماي 4 درجه سانتيگراد و کمتر، ماندگاري به ميزان قابل توجهي کاهش مي يابد و در صورت استفاده از سردخانه در رستوران ها يا در رويدادهاي پذيرايي بايد اين را در نظر گرفت.

 

گوشت هاي معمولي مانند گوشت گاو، گوشت خوک، بره و سوسيس معمولاً بين 3 تا 5 روز در اين دماها دوام مي آورند. گوشت چرخ کرده، کله پاچه و طيور عموماً مدت زمان ماندگاري کمي کمتري دارند و حداکثر 3 روز است.

 

باز هم، استفاده از بينايي و بويايي شما اغلب بهترين نشانه اي است که نشان مي دهد آيا يک محصول براي مصرف بي خطر است يا خير، اما گاهي اوقات فساد آن به راحتي قابل تشخيص نيست. هميشه به تاريخ هاي تاييد شده فروش پايبند باشيد و اگر نمي توانيد مطمئن باشيد که يک محصول براي مصرف بي خطر است، آن را سرو نکنيد يا آن را نفروشيد.

 

بهترين روش ها براي بسته بندي محصولات فريز شده

بسته‌بندي و تکنيک‌هاي خوب بسته‌بندي به حفظ و محافظت از کالاهايي که ذخيره مي‌کنيد کمک زيادي مي‌کند و يک نياز مهم براي نگهداري ايمن گوشت در سرد است. همه گوشت ها بايد به صورت جداگانه در بسته بندي هاي محکم و بدون سوراخ يا پارگي بسته بندي شوند.

بررسي عيوب بسته بندي قبل از انتقال به سردخانه مهم است، زيرا نشت مي تواند منجر به آلودگي متقابل و فساد گوشت شود که هر دو منجر به ضايعات و از دست دادن سود مي شود.

يکي ديگر از روش‌هاي مؤثر براي بسته بندي ، قانون «اول در اولين خروج» براي محصولات جديد است. اين روش امروزه براي اکثر مشاغلي که در صنايع غذايي کار مي‌کنند رايج است و اگر کسب‌وکار شما قبلاً از اين امر پيروي نکرده است، بايد در اسرع وقت اجرا شود.

اگر در حال حاضر رويه مشابهي داريد، اطمينان حاصل کنيد که براي به حداقل رساندن ضايعات و بهبود ايمني در واحدهاي سردخانه شما به درستي اجرا شده است.

 

روش نگهداري گوشت و مرغ در سردخانه يا اتاق سرد

نگهداري ايمن گوشت با نگهداري و آماده سازي ايمن شروع مي شود. به همين دليل است که اگر گوشت را در دماي اتاق رها کرده‌ايد، هرگز فريز يا سرد نکنيد. طولي نمي کشد که گوشت به دماي بالقوه مضر مي رسد که در آن باکتري ها مي توانند رشد کنند و گوشت را به طور بالقوه براي مصرف ناامن مي کند.

در صورت انتقال محصول از يک واحد سرد به واحد ديگر، قرار گرفتن در معرض دماي محيط بايد هميشه به حداقل برسد. بررسي مداوم و بهبود فرآيندهاي عملياتي تقريباً مطمئناً کيفيت گوشت در سردخانه را بهبود مي بخشد.

مگر اينکه قصد استفاده از گوشت را داشته باشيد، هرگز نبايد آن را براي مدت طولاني از انبار سرد خارج کنيد.

 

سرويس هاي دوره اي و نگهداري از سردخانه و قطعات آن

نگهداري در يخچال و فريزر يکي ديگر از نيازهاي فوق العاده مهم براي نگهداري ايمن گوشت در سرد است. واحدهاي با کيفيت بالا براي دوام ساخته شده‌اند و به ندرت با مشکل مواجه مي‌شوند، اما اگر روش‌هاي نگهداري و بازنگري صحيح انجام نشود، ممکن است کارايي واحد سردخانه خود را به خطر بيندازيد.

 

چند نکته براي نگهداري سردخانه:

 

به طور مرتب نوسانات دما را بررسي کنيد. اگر چيزي درست به نظر نمي رسد، فوراً با يک مهندس تماس بگيريد و مشکلات احتمالي را قبل از اينکه منجر به آلودگي مواد غذايي يا هدر رفتن مواد غذايي شود، حل کنيد.

سردخانه خود را در محلي قرار ندهيد که احتمال دارد فن ها به هيچ وجه مسدود شوند. اين مي تواند باعث داغ شدن بيش از حد فن، آسيب رساندن به دستگاه و گرم شدن دماي داخلي شود.

اطمينان حاصل کنيد که تميز کردن عميق معمولي بخشي از نگهداري سردخانه شما است

 

روال عادي براي کاهش خطر آلودگي متقابل و تجمع باکتري. واحدهاي ذخيره سازي سرد گوشت شما را در دماي ايمن و ثابت نگه مي دارند، اما اين به شما بستگي دارد که استانداردهاي ايمني و بهداشتي را رعايت کنيد

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11179945

https://independent.academia.edu/MelbaLuna299

http://edu.fudanedu.uk/user/erykpeck1/

http://fudanedu.uk/user/erykpeck1/

http://jobs.ict-edu.uk/user/erykpeck1/

http://ict-edu.uk/user/erykpeck1/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=60cffa54-3617-4f16-9b2f-abe1e6fc2293

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://arantabrid.com

http://entrance-exam.net/forum/members/erykpeck1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ErykPeck1

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 353 تاريخ : دوشنبه 16 خرداد 1401 ساعت: 13:15

 گلدفيلد استراليا ليتيوم را در پروژه نورتيا در پيلبارا، استرالياي غربي تاييد کرد. اين پروژه داراي دسترسي جاده اي به بخش بسيار جنوبي منطقه است. واحد اولترامافيک Dalton Suite در مرکز آپارتمان با چندين ناحيه برشي/گسلي در سراسر منطقه نقشه برداري شده است. https://iroilmarket.com/

 

گلدفيلد استراليا ليتيوم را در پروژه نورتيا در پيلبارا، استرالياي غربي تاييد کرد. (اعتبار: الکس بنر از Pixabay)

 

Australian Goldfields Limited ("شرکت") (CSE: AUGF) (OTC: GRXXF) (فرانکفورت: G0A) از ارائه به روز رساني اکتشافي براي پروژه Nortia واقع در پيلبارا، استرالياي غربي خوشحال است. اين پروژه از 19 بلوک به مساحت 5510 هکتار تشکيل شده است و در 30 کيلومتري شرق شهر معدني تاريخي Nullagine واقع شده است. اين پروژه داراي دسترسي جاده اي به بخش بسيار جنوبي منطقه است. واحد اولترامافيک Dalton Suite به صورت موجود در مرکز آپارتمان با چندين ناحيه برشي/گسلي در سراسر منطقه ترسيم شده است.

https://did.li/ZepTY

https://tinyurl.com/mws8kzpe

در بازديد از سايت شناسايي در ماه فوريه، پنج نمونه شناور از مکان‌هاي مختلف در بخش جنوب غربي گروه ادعايي به دست آمد. نمونه ها به صورت بصري در مزرعه به عنوان پگماتيت شناسايي و به A.L.S ارسال شدند. آزمايشگاه هاي بريزبن، استراليا، يک آزمايشگاه داراي گواهي ISO، براي assy. همه نمونه‌ها مقادير غيرعادي ليتيوم را که از 8.3 ppm لي تا 74.1 ppm ليتيم متغير بود، برگرداندند. هيچ يک از نمونه ها از قرار گرفتن در معرض پگماتيت در محل به دست آمد. نتايج نشان مي دهد که احتمال وجود پگماتيت در محل در پروژه بسيار زياد است و مقادير ليتيوم بالاتري ممکن است وجود داشته باشد.

 

دسترسي به پروژه دشوار بود و تيم فقط مي توانست مناطق نزديک به مرز پروژه را ارزيابي کند. مديريت در حال رايزني با يک پيمانکار محلي براي بازگشايي مناطق پروژه از طريق مسيرهاي خاکي موجود است. پس از تکميل، ارزيابي زميني مقياس پروژه انجام خواهد شد. هدف از اين برنامه شناسايي مناطقي از مواجهه با پگماتيت در محل و تعيين اينکه آيا آنها حاوي گريدهاي بالقوه اقتصادي ليتيوم هستند يا خير است. يک برنامه LANDSAT قبل از دسترسي به کار تکميل خواهد شد تا اکتشاف آينده پروژه را بهتر هدايت کند.

 

پيلبارا داراي سابقه اخير توليد ليتيوم است که در سال 2017 با معدن ليتيوم وودگينا Mineral Resources آغاز شد که يکي از بزرگترين عمليات ليتيوم سنگ سخت در جهان است. عمليات ليتيوم Pilbara Minerals Pilgangoora و Global Lithium Resources Marble Bar Lithium Deposit نيز در منطقه معدن پيلبارا قرار دارند.

 

به‌روزرساني اخير Novo Resources (نسخه خبري 28 ژانويه 2022)، ازدحام پگماتيت کورانا را شناسايي مي‌کند، ازدحام بيش از 10 کيلومتر از پگماتيت‌هاي ليتيوم-سيزيم-تانتالوم در همان منطقه پروژه نورتيا. حداقل 200 پگماتيت با عرض 1-5 متر نقشه برداري شد و نمونه هاي متعددي جمع آوري شد. مشاهدات صحرايي نشان داد که نمونه ها حاوي کاني سازي Li2O در لپيدوليت و احتمالا اسپودومن هستند. Novo نشان مي دهد که نتايج نمونه در انتظار است.

 

علاوه بر اين، Tembourah Metals (نسخه خبري: 9 سپتامبر 2021) از کشف يک دسته پگماتيت در 2 کيلومتري شمال غرب پروژه جک روسيه (متعلق به يک گروه خصوصي) که در نزديکي پروژه نورتيا قرار دارد، گزارش مي دهد.

 

منبع: بيانيه مطبوعاتي شرکت

 

https://www.mixcloud.com/TimBoyd8/

https://www.sbnation.com/users/TimBoyd8

https://www.reverbnation.com/artist/famle714

https://loop.frontiersin.org/people/1731988/bio

https://unsplash.com/@timboyd8

https://www.eveote.com/shard/s489/sh/d6e7cd77-1fb2-c89c-1627-75f3b7a39894/2f703eef2918975539c869e4e88d48ac

https://www.liveinteet.ru/stat/iroilmarket.com/

https://coub.com/timboyd8

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/c60e6ce3-77ae-474e-a679-607b6f413830/Tim-B

https://seekingalpha.com/user/56186757/Idea

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 21:49

معرفي 10  سايت برتر آموزش سئو در ايران

سئو از جمله اصلي ترين و مهم ترين عملياتي است که جهت ارتقا عملکرد وب سايت ها صورت مي گيرد. با کمک سئو يا همان بهينه سازي يک وب سايت، مي توان تعداد بازديدکنندگان سايت را افزايش داده و در نتيجه سود بالايي براي صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنايي با سئو اولين و اصلي ترين گامي است که براي سئو وب سايت خود مي بايست برداريد. به همين منظور در ادامه بهترين سايت هاي آموزش سئو فارسي را به شما معرفي خواهيم کرد.

سايت مدير وب

مدير وب از جمله وب سايت هاي آموزش سئو تکنيکال بوده و شامل چندين پکيج و دوره آموزشي بهينه سازي سئو مي شود. در اين وب سايت انواع مختلفي از مقالات مرتبط با دنياي سئو وجود داشته و توسط مهران منصوري فر تدريس مي شود. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير وب مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://modireweb.com/ شويد.

 

سايت نيوسئو

سايت نيوسئو فعاليت خود را در تير ماه سال 1993 آغاز کرد. مديريت اين سايت زير نظر امير قمصري بوده و به دليل تجارب جامع و کافي، اين سايت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه يک آموزش سئو در گوگل دست پيدا کند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نيوسئو مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.newseo.ir شويد.

فعاليت هاي تيم آموزشي سايت نيوسئو به شرح زير مي باشد:

  • بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگر
  • توليد محتواي نوين و سئو شده
  • بهينه سازي وب مسترتولز و تحليل آن
  • ساخت حرفه اي بک لينک
  • بازاريابي اينترنتي
  • توليد مقالات و کتاب هاي مرتبط با سئو
  • سايت برتر آموز
  • سايت برتر آموز يکي از جامع ترين سايت هاي آموزشي است که دوره ها و پکيج هاي آموزشي مختلفي در آن به فروش مي رود. اين سايت در حال حاضر داراي دوره هاي آموزش سئو، اينستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلماني، زبان انگليسي، زبان ترکي و ‌..‌. مي باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سايت توانسته است کاربران زيادي را به خود جلب کند چرا که سعي شده است تا آموزش سئو به آسان ترين شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و يادگيري سئو در برتر آموز مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://bartaramouz.ir شويد.

 

 

سايت seoedu

سايت seoedu نيز از جمله سايت هايي است که در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند.  مديريت اين سايت توسط محمدرضا دهقاني صورت مي گيرد و دوره هاي غير حضوري آموزش سئو، توليد محتوا، رپورتاژ آگهي، ساخت PBN، طراحي سايت، انتخاب کلمات کليدي و ... در اين سايت وجود دارد. جهت آموزش و يادگيري سئو در seoedu مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seoedu.ir/ شويد.

سايت سئوکار

سايت سئوکار در ابتدا به عنوان يکي از وب سايت هاي تحقيقاتي در زمينه هاي کامپيوتري، فني و مهندسي فعاليت مي کرد و پس از گذر زمان به عنوان يکي از وب سايت هاي آموزشي بهينه سازي سئو وب سايت ها شناخته شد. سئوکار داراي چندين کارشناس سئو و برنامه نويس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام مي دهد. کاربران مي توانند در صورت نياز به بخش آموزش سئو اين وب سايت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رايگان دريافت نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در سئوکار مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seokar.com/ شويد.

سايت وب وان

وب وان از ديگر سايت هاي آموزش سئو سايت مي باشد. اين سايت توسط بهنام شبرندي  تاسيس شده و با تاکيد بر استفاده از تکنولوژي هاي روز دنيا، خدمات با کيفيتي را همراه با پشتيباني آنلاين به کاربران ارائه مي دهد. از جمله فعاليت هاي اصلي اين سايت مي توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب وان مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://webone.co/  شويد.

سايت تهران لرن

تهران لرن از جمله سايت هاي موفقي و تازه تاسيسي است که حوزه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند. اين وب سايت در سال ???? توسط فرشاد حاتمي کيا راه اندازي شده است و هم اکنون دوره هاي آموزشي نوين و با کيفيتي را ارائه مي دهد. از جمله دوره آموزشي اين وب سايت مي توان به دوره لينک سازي عملي اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در تهران لرن مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://tehranlea.com/ شويد.

سايت وب سيما

وب سيما نيز از ديگر سايت هاي مرتبط در حوزه سئو سايت است. اين وب سايت توسط امين اسماعيلي راه اندازي شده و هم اکنون دوره هاي آموزشي گوناگوني در اين سايت ارائه مي شود. از جمله دوره هاي اين وب سايت مي توان به دوره تدوين استراتژي سئو، آموزش حرفه اي توليد محتوا، آموزش تکنيک هاي حرفه اي سئو، سئو تکنيکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلي اين وب سايت ?? ساعته بوده و داراي پشتيباني آنلاين و دائمي است. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب سيما مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://websima.academy/ شويد.

سايت مدير سرور

وب سايت مدير سرور توسط پيمان محمدپور راه اندازي شده است. اين وب سايت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگي و در سريع ترين زنان ممکن راه اندازي کنند. دوره هاي آموزشي اين وب سايت شامل جديد ترين متد هاي ديجيتال و مارکتينگ مي باشد. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير سرور مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.modireserver.com/ شويد.

سايت نوين

سايت نوين از سال ???? به عنوان همکار رسمي گوگل مشغول به فعاليت بوده و تاکنون توانسته است در چندين جشنواره وب و موبايل برگزيده شده و به رتبه هاي خوبي دست پيدا کند. از جمله خدمات اصلي اين وب سايت مي توان به آموزش سئو، مشاوره برندينگ و بازاريابي ديجيتال، رپورتاژ خبري، طراحي فروشگاه اينترنتي، بهينه سازي تجربه کاربري، تبليغات خبري، بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و ... اشاره کرد. کاربران مي توانند از مجموعه آموزش هاي سئو اين وب سايت به صورت رايگان استفاده نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نوين مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.novin.com/ شويد.

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 18:29

روشهاي رفع سياهي قوزک پا

سياهي قوزک پا چيست؟

سياهي قوزک پا عارضه‌اي رايج در بين مردم است که در آن قوزک پا همانند سياهي آرنج يا زانو رنگ تيره به خود مي‌گيرد؛ اين عارضه جزو ناخوشايندترين حالت‌هاي پوست به‌ ويژه براي زنان به‌شمار مي‌رود که از نظر روحي ممکن است سبب آزار و اذيت و کاهش اعتماد به نفس در آنها شود. بيش از 80 درصد از کل مردم جهان، درجاتي از اين تيرگي‌ را تجربه کرده‌اند.

راه‌هاي پيشگيري از تيرگي مچ پا

برخي عادت‌ها پوست را به تدريج تحريک مي کند و سبب ضخيم شدن پوست و تيرگي آن مي‌شود. از اين‌رو براي مبتلا نشدن به تيرگي قوزک پا مي‌توان اقدام‌هاي زير را انجام داد:

  • در معرض نور آفتاب قرار نگرفتن
  • نپوشيدن دائمي بوت
  • استفاده نکردن از لباس‌هاي زبر
  • چهار زانو ننشستن روي فرش يا جاي زبر.

 

درمان خانگي سياهي قوزک پا با ليمو

ليمو جزو بهترين مواد طبيعي براي سفيد کردن نقاط تيره پوست شناخته مي‌شود. اين ماده براي رفع سياهي قوزک پا نيز کاربرد دارد. ليمو داراي خاصيت‌هاي لايه بردار، ضد عفوني کننده و روشن کننده پوست است. به همين دليل با استعمال آن روي نواحيه تيره بدن مانند قوزک پا مي‌توان تيرگي را تا حد زيادي از بين برد.

 

روش استفاده از ليمو براي رفع تيرگي قوزک پا

براي استفاده از اين متد درمان خانگي سياهي قوزک پا، دو راه‌کار وجود دارد. اول اينکه آب يک ليموي تازه گرفته شود. سپس بايد پنبه را به آن آغشته کرد و روي ناحيه تيره قوزک پا ماليد. روش دوم اين است که ليمو تکه تکه شود و يک برش از آن روي ناحيه تيره ماليده شود. در هر صورت فرد بايد چند دقيقه اين کار را ادامه دهد تا قسمت تيره قوزک پا به آن آغشته شود. ليمو بايد حدود نيم ساعت روي پوست باقي بماند و سپس با آب ولرم شسته شود. مشاهدات نشان داده است که انجام اين کار دو بار در طول روز باعث مي‌شود تيرگي پوست قوزک پا در يک هفته بهبود پيدا کند.

 

آلوئه ورا براي درمان تيرگي قوزک پا

آلوئه ورا در بسياري از درمان‌هاي خانگي مشکلات پوستي از جمله درمان سياهي قوزک پا، نقش مهمي دارد. ژل اين گياه از قديم براي روشن کردن پوست تيره کاربرد داشته است. اين روش براي افرادي که قوزک پاي آن‌ها هم تيره و هم زبر است، انتخاب مناسبي است.

 

روش استفاده از آلوئه ورا

استفاده از اين روش براي درمان خانگي سياهي قوزک پا بسيار ساده است. تنها به يک تکه آلوئه ورا نياز است. بايد لايه رويي برگ را برداشت تا بتوان ژل‌ها را روي ناحيه تيره ماليد. اين کار بايد چند دقيقه انجام شود تا تيرگي قوزک پا به صورت کامل به آلوئه ورا آغشته باشد. بعد از آن ژل بايد به مدت نيم ساعت روي ناحيه باقي بماند و سپس با آب ولرم شسته شود. براي نتيجه سريع‌تر بهتر است اين کار به صورت روزانه تکرار شود.

 

درمان خانگي سياهي قوزک پا با شير و آرد برنج

شير داراي خاصيت‌هاي پاک کننده، رطوبت رسان و روشن کننده براي پوست است. ترکيب آن با آرد برنج قدرتمندتر خواهد بود و مي‌تواند براي تيرگي قوزک پا مناسب باشد.

 

روش استفاده از شير و آرد برنج

براي استفاده از اين درمان خانگي سياهي قوزک پا بايد سه قاشق غذاخوري شير را با يک قاشق غذاخوري آرد برنج مخلوط کرد. اين مخلوط بايد به شکل يک خمير غليظ و يکدست باشد. خمير بايد به مدت ده دقيقه روي پا ماساژ داده شود. بعد از اينکه خمير روي پا خشک شد، بايد آن را با آب ولرم شست. انجام اين کار سه الي چهار بار در هفته توصيه شده است.

 

رفع تيرگي قوزک پا با سيب زميني

سيب زميني و آب آن مواد مفيد ديگري براي از بين بردن تيرگي ناحيه قوزک پا هستند. براي تهيه آب سيب زميني هم مي‌توان از آبميوه گيري استفاده کرد و هم اينکه آن را رنده کرد و فشار داد. بعد از آن آب سيب زميني خارج مي‌شود. به کمک صافي نيز مي‌توان تفاله‌ها را از آب سيب زميني جدا کرد و آن را مورد استفاده قرار داد. سپس بايد قسمت تيره پا را به آب سيب زميني آغشته کرد. بعد از ?? دقيقه که آب سيب زميني روي اين قسمت باقي ماند و خشک شد، مي‌توان آن را شست.

 

درمان خانگي سياهي قوزک پا با آب خيار

خيار نيز مي‌تواند جزو روش‌هاي درمان گياهي سياهي قوزک پا به شمار رود. خاصيت خيار معمولا براي از بين بردن تيرگي زير چشم مورد توجه قرار مي‌گيرد. اما استفاده از آن براي بهبود سياهي قوزک پا نيز کاربرد دارد. اين ماده داراي آنتي اکسيدان است و مي‌تواند سلول‌هاي مرده پوست را از بين ببرد. علاوه بر آن رطوبت مورد نياز پوست را تأمين مي‌کند و مي‌تواند چروک‌هاي ايجاد شده روي قوزک پا را از بين ببرد. بنابراين جزو روش‌هاي مناسب درمان خانگي سياهي قوزک پا به شمار مي‌رود.

 

روش استفاده از خيار

افراد هم مي‌توانند خيار را رنده کنند و آب آن را روي تيرگي قوزک پاي خود بمالند. هم اينکه مي‌توانند خيار را حلقه حلقه کنند و آن را روي ناحيه تيره قرار دهند. در هر دو حالت، خيار بايد ?? تا ?? دقيقه روي پوست باقي بماند. سپس با آب ولرم شسته شود. اين کار بايد به صورت روزانه انجام شود.

رفع تيرگي قوزک پا با ليزر

ليزر راهکاري مناسب براي رفع بسياري از عوارض پوستي است. از جمله اين عوارض مي‌توان به سياهي قوزک پا اشاره کرد.

ليزر قوزک پا روشي موثر و ايمن است که از طريق از بين بردن لايه‌هاي سطحي پوست، تيرگي آن را کاهش مي‌دهد. اين کار با استفاده از ليزر معمولي يا فرکشنال انجام مي‌‌شود.

البته درجه و نحوه استفاده از اين تجهيزات براي رفع سياهي قوزک پا با ليزر از اهميت بسياري برخوردار است. زيرا در صورت استفاده نادرست به تحريک، افزايش ضخامت و تيره شدن بيشتر پوست ختم مي‌‌شود.

ليزر فرکشنال CO2 که به آن ليزر موناليزا نيز گفته مي‌شود در درمان اين عارضه به نسبت ديگر روش ها موثرتر عمل مي‌کند.

محدوديت‌هاي ليزر درماني براي رفع سياهي قوزک پا

اغلب کساني که از تيرگي قوزک پا رنج مي‌برند مي‌توانند از اين روش براي حل مشکل خود استفاده کنند. اما درمان سياهي قوزک پا با ليزر در دوران بارداري يا شيردهي توصيه نمي‌شود. همچنين در صورت داشتن سابقه بيماري، ليزردرماني بايد با مشورت پزشک انجام گيرد. ناگفته نماند که اين روش براي پوست‌هاي تيره رنگ مناسب نيست.

مراحل انجام ليزر تيرگي قوزک پا

براي درمان سياهي قوزک پا با ليزر، ابتدا پزشک محل مورد نظر را با يک کرم موضعي بي‌حس مي‌کند. با قرار دادن دستگاه ليزر روي قوزک پا و تاباندن اشعه به آن، لايه‌برداري آغاز مي‌شود. در پايان محل تحت درمان به کرم مرطوب کننده آغشته مي‌شود. رفع سياهي قوزک پا با ليزر، نيازمند چندين جلسه درماني است. طول هر جلسه بين 30 الي 60 دقيقه زمان مي‌برد. مدت جلسات و فاصله زماني بين آنها ثابت نيست و بر اساس عمق و وسعت تيرگي قوزک پا تعيين مي‌شود.

 

مزاياي ليزر درماني قوزک پا

درمان سياهي قوزک پا با ليزر روشي امن، سرپايي و بدون درد و خونريزي است. به دليل استفاده از دستگاه خنک کننده، امکان سوختگي و آسيب ديدگي پوست پا بسيار کم است. دوران نقاهت نداشته و فرد مي‌تواند بلافاصله بعد از اتمام کار به محل کار خود بازگردد. کوتاهي جلسات درماني و ماندگاري بالاي نتايج از ديگر مزاياي اين روش است.

در اين روش، نتيجه نسبت به ديگر روش‌ها زودتر مشخص مي‌شود.

عوارض ليزر درماني قوزک پا

بعد از پايان کار مقداري تورم، قرمزي، کبودي و پوسته پوسته شدن در ناحيه قوزک پا رخ مي‌دهد. البته هيچ گونه جاي نگراني نيست. زيرا اين موارد بعد از مدتي کوتاه و با استفاده از کرم‌هاي تجويزي برطرف مي‌شوند. کيسه يخ نيز به کاهش التهاب و گرماي ناحيه تحت درمان کمک مي‌کند. حساسيت پوستي يکي از عوارض ليزردرماني است که با تست دستگاه در محدوده کوچکي از قوزک پا قابل پيشگيري است.

هزينه درمان سياهي قوزک پا با ليزر

هزينه اين روش در مقايسه با ساير روش‌ها بيشتر است. لازمه آگاهي از مبلغ دقيق، شرکت در جلسه مشاوره است. زيرا عوامل مختلفي روي هزينه‌هاي کار تاثير مي‌گذارند؛ به عنوان مثال مي‌توان به تعداد جلسات، وضعيت پوست، عمق و وسعت تيرگي، نوع کلينيک و تخصص پزشک اشاره کرد.

به طور کلي هزينه هر جلسه ليزر بين 65 تا 120 هزار تومان در سال 1400 تخمين زده مي‌شود که هزينه کلي درمان با توجه به تعداد جلسه‌ها تعيين مي‌شود.

 

http://gg.gg/115df5

https://v.ht/ezeQR

 

https://500px.com/p/mandyrobe4?view=photos

https://logopond.com/MandyRobe4/profile/543403/?filter=&page=

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/232465.page

https://list.ly/mandyrobe4/favorites

https://www.bitsdujour.com/profiles/d8Bq2g

https://letterboxd.com/MandyRobe4/

https://www.mapleprimes.com/users/MandyRobe4

https://www.f6s.com/shah-stam37

https://www.intensedebate.com/people/MandyRobe44

https://www.openleaing.com/u/shahstam-rab4nv/

https://stackoverflow.com/users/18799100/mandyrobe4?tab=profile

https://gitlab.com/MandyRobe4

https://qiita.com/MandyRobe4

https://www.cplusplus.com/user/MandyRobe4/

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 393 تاريخ : چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت: 22:26

خريد محصولات برند Dufy دوفي

برند دوفي Dufy يک برند ترکيه اي توليد کننده پوشاک مردانه مي باشد. اين برند در سال 1964 با تاسيس يک کارگاه کوچک آغاز بکار کرد. در ابتداي فعاليت دوفي پيراهن هاي مردانه با طراحي هاي بروز توليد و به فروش مي رساند. در طي زمان با افزايش مخاطبان دوفي و پيشروي صنعت مد اين برند در مسير توليد پوشاک مردانه قرار گرفت و شروع به توليد انواع لباس براي سنين مختلف براي آقايان کرد. دوفي با چشم انداز تاثيرگذاري در صنعت پوشاک ترکيه، بسياري از الگوهاي جديد و نوآورانه اي را به محصولات خود اضافه کرد. و در روند رشد خود با شعار ” يک روياي کامل تبديل به يک افسانه مي شود که تمام جهان را تغيير مي دهد ” يک اعتبار ويژه اي کسب کرده است.

نام اين برند از نقاش معروف آقاي رائول دوفي گرفته شده است. با اين هدف که رائول دوفي با آثار جسورانه و بسيار خلاقانه تاثير فراواني در حرفه ي خود گذاشته است. برند دوفي با الهام از اين هنرمند، براي خلق محصولات بسيار ويژه و خلاقانه مي کوشد. طراحان اين برند با توجه به اهداف و نگرش برند، محصولاتي طراحي مي کنند که هميشه در نگاه اول توجه هر بيننده اي را به خود جذب مي کنند. طرح هاي ساده ولي در عين حال داراي الگو هاي ويژه، با خط برش ها و رنگ بندي هاي بسيار زيبا باعث جذب هر فرد خوش سليقه اي به محصولات دوفي مي شود.

انواع تيشرت، پيراهن، شلوار، کاپشن، کت، سوئيشرت و آکسسواري هايي مثل کلاه، کراوات، کمربند، کفش محصولات توليد شده از سوي اين برند مي باشند که در کالکشن هاي مختلف در فصول سال عرضه مي شوند. [ شما مي‌توانيد انواع محصولات اين برند را از ليتو استايل خريداري کنيد، با تضمين اصالت و بهترين قيمت ].

در سال 2016 دوفي با پيوستن به گروه سبچي ارئه محصولات خود را از پيراهن به تمام زمينه هاي لباس مردانه گسترش داد. و در حال حاضر با داشتن 30 فروشگاه اختصاصي در ترکيه به صورت خرده فروشي در حال فعاليت مي باشد. در مجموع مي توان گفت کيفيت بالا و پرستيژ خاص محصولات يکي از ويژگي هاي اصلي برند دوفي محسوب مي شود که روز به روز در حال رشد است.

منبع : https://leitostyle.com/brand/dufy/

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 7:57

لینک دوستان

خبرنامه